مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-28اقتصادي

75 میدل باس به چرخه حمل و نقل عمومی شیراز اضافه می شود 


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این کلان شهر با اعتبار 500 میلیارد تومان خبر داد و گفت: در همین راستا خرید 75 دستگاه میدل باس انجام شده است و از آذر ماه وارد چرخه خدمت رسانی می شود.

- ایسنا/فارس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این کلان شهر با اعتبار 500 میلیارد تومان خبر داد و گفت: در همین راستا خرید 75 دستگاه میدل باس انجام شده است و از آذر ماه وارد چرخه خدمت رسانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی شه دوست شیرازی امروز، 6 آبان ماه از همراهی و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برای حل مشکلات حوزه حمل ونقل و ترافیک خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی این کلان شهر با اعتبار 500 میلیارد تومان نوسازی می شود.

وی در تشریح پروژه ها و اقدامات این معاونت در سال جاری اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی، اتصال خطوط 1 و 4 مترو شیراز در مجاورت حرم حضرت احمدبن موسی (ع)، آغاز عملیات اجرایی فاز یک از خط 4 مترو و بهره برداری از 3 پروژه هوشمندسازی حمل ونقل و ترافیک از اقدامات مهمی است که در این راستا انجام شده است.

شه دوست شیرازی در خصوص نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی اظهار کرد: 52 دستگاه اتوبوس و 40 دستگاه ون توسط شهرداری شیراز خریداری و به ناوگان حمل ونقل عمومی افزوده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 میدل باس به چرخه حمل و نقل عمومی شیراز اضافه می شود 

75 میدل باس به چرخه حمل و نقل عمومی شیراز اضافه می شود